Hidden Mercy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Hidden Mercy

Guild forum


You are not connected. Please login or register

Frost dk dps (Decline)

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Frost dk dps (Decline) Empty Frost dk dps (Decline) Fri Jul 09, 2010 4:20 pm

Vorroxx


Guest

Spelarnamn: Vorroxx

Klass: Death Knight

Ålder: 16

Armorylänk(Logga ut i pve gear):

Senaste guild(samt varför du lämnade): Everlasted, utsparkad pga att jag inte var aktiv. (hade en teaateruppsättning med skolan.

Vad är dina raid erfarenheter och när började du spela wow inom (Vanila-TBC-Wotlk)?: Började spela efter ulduarpatchen, så har ingen eller lite erfarenhet från tidigare räder. I icc har jag bra koll på taktiker, har 10 bossar nere på min main.

Professions: Skinning / LW, för AP + crit =)

Varför valde du din klass? För att jag blev trött på min main, levlade en dk istället. Riktigt roligt att levla frost.

Hur har du gemmat, samt enchantat och varför?: Gemmar ArP eftersom det är minst lika bra som Str.
Enchantar precis som jag ska.

Vilka addons använder du under raids?: DBM, Miks, recount, x-perl

Hur länge har du spelat din klass? "/played": 13 dgr, 11 h

Berätta om dig själv(gärna utförligt): Jag är en glad kille som gärna tar varje dag i taget.
På fritiden spelar jag gitarr och sjunger, umgås med vänner eller spelar wow.

Kommer du kunna raida med oss Onsdag - Söndag?: Japp nu på sommarlovet är det inga problem.

Vi använder oss av ventriloMix (2.3). Har du tillgång till mikrofon och har du stake nog att prata?: Har mick. Prata har aldrig vart svårt för mig.

Finns det någonting speciell egenskap du har, som skulle tillföra någonting till guilden?: Nej, bara min rätt vridna humor. =)

2Frost dk dps (Decline) Empty Re: Frost dk dps (Decline) Sun Jul 11, 2010 4:54 pm

Admin


Admin

Tar gärna ett snack med dig på vent/skype.

Kommer du kunna raida med oss Onsdag - Söndag?: Japp nu på sommarlovet är det inga problem
Lite fundersam på hur det blir efter sommaren.

//Mitchell

https://hiddenmercy.darkbb.com

3Frost dk dps (Decline) Empty Re: Frost dk dps (Decline) Mon Jul 12, 2010 3:54 pm

Admin


Admin

Vi har beslutat att ge decline.

Lycka till med ditt guildsökande och raidande i framtiden!

/Kûrthiná

https://hiddenmercy.darkbb.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum