Hidden Mercy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Hidden Mercy

Guild forum


You are not connected. Please login or register

Mightyrednek Rogue 5.6k Gearscore

3 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Mightyrednek Rogue 5.6k Gearscore Empty Mightyrednek Rogue 5.6k Gearscore Mon Aug 02, 2010 1:00 am

mightyrednek



Vart bor du och vad heter du?: Jag heter Emil 17 år och bor i en stad norr om stockholm som heter åkersberga

Klass: Rogue

Ras: Night Elf

Spelar namn: Mightyrednek

Spec.
MS: Assasination

OS:Subtlety

Armorylänk(Logga ut i pve gear):
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&cn=Mightyrednek

Senaste guild(samt varför du lämnade): Min senaste guild heter Forsakens Archers, Jag lämnade den för att guilden var väldigt inaktiv och nästan aldrig några raids och jag var sugen på att börja raida seriöst

Vad är dina raid erfarenheter genom wow tiden (Vanila-TBC-Wotlk)?:
TOC25/10 FULL
NAXX25/10 FULL
ICC25 4/12
ICC10 6/12
har dock inte blivit mer i icc för har bara kört pugs.

När började du spela wow?:Jag började lira lite smått i tbc men det blev aldrig riktigt seriöst, Började sen när Wotlk kom ut och har kört enda sen dess

Professions:Hade enchanting runt 250 men har nu bestämt mig att skilla upp mining (213) och jewerafting (125)

Vad har du gemmat och hur har du tänkt?:Jag gemmar mest attackpower för att boosta min skada och en gnutta haste för att kunna slå snabbare

Vad har du enchantat och varför?:Just nu har jag enchantat Berserking och Tianium weapon chain på mina vapen, Berserking har jag för att boosta min ap.Titanium weapon chain kör jag med för det är bra i arena och för jag hade inte råd med berserking till båda mina vapen när jag fixade det.

Vilka addons använder du under raids?:DBM, Recount; Rogue powerbars

Hur länge har du spelat din klass? "/played":33 dagar

Berätta om dig själv. Varför började du med wow och hur ser din vardag ut?: Jag började med wow för att några polare tjatade, fastnade direkt för spelet och har lirat sen dess. Min vardag ser i stort sätt ut att jag går till plugget är med kompisar ibland gör läxor om jag har och lirar ungefär från 18:00 tills jag inte har något att göra i wow längre

Kommer du kunna raida med oss Onsdag - Måndag / Tisdag?: ja det kommer jag kunna!

Vad har du för datorn och vad har du i den. Samt vad har du för uppkoppling?:Just nu sitter jag på en dator som jag och en polare byggde ihop för cirka 6-7 månader sen, Från delar jag köpt på komplett.i datorn har jag cs,wow och ett antal filmer.Lirar på 100 Mbit/s Fiber från teknikbyrån

Vi använder ventrilo och mick är ett måste. Är detta något problem för dig? Och isåfall varför?:Detta är inte ett problem för mig

Hur kommer det sig att söker du just till oss och känner du någon i guilden sen innan?:jag kände att Hidden mercy verkar som en seriös guild som är riktigt bra dessutom, tyvär känner jag ingen i guilden just nu

Varför tycker du att vi ska ta in just dig till guilden?:För jag är en seriös bra och rolig kille att lira med och jag tror att jag bara kommer bidra med bra saker till guilden Smile

2Mightyrednek Rogue 5.6k Gearscore Empty Re: Mightyrednek Rogue 5.6k Gearscore Mon Aug 02, 2010 12:10 pm

Cyaindalaran



Hm, tycker grabben låter ganska vettig men om man kollar på gearet är det ju inte det bästa då han saknar vissa socets/enchants osv.

Och kör du med pvp delar i pve eller har du bara loggat ut sådär?

3Mightyrednek Rogue 5.6k Gearscore Empty Re: Mightyrednek Rogue 5.6k Gearscore Mon Aug 02, 2010 2:18 pm

mightyrednek



Cyaindalaran wrote:Hm, tycker grabben låter ganska vettig men om man kollar på gearet är det ju inte det bästa då han saknar vissa socets/enchants osv.

Och kör du med pvp delar i pve eller har du bara loggat ut sådär?

Just nu har jag 2 pvp delar och det är waist och neck. Och håller fullt på med att fixa mina sockets ennchants osv. Farmar emblems till waisten och necket! Jag måste ju inte raida på en gång om ni tar in mig i guilden, jag kan vänta tills jag har fixat fullt pve gear och alla sockets/enchants. Men det skulle vara riktigt kul om jag fick joina men valet är upp till dig!Smile

MVH Mighty

4Mightyrednek Rogue 5.6k Gearscore Empty Re: Mightyrednek Rogue 5.6k Gearscore Mon Aug 02, 2010 3:27 pm

Admin


Admin

Oj, åkersberga! Mycket vatten just nu har jag hört?
Tycker det är en helt okej apply. Dock som cya säger över. Enchants - gems saknas men det brukar kunna ordna sig! Pratar gärna med dig på vent - mumble Ikväll om du kan, hör av dig!

-Puffen

https://hiddenmercy.darkbb.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum