Hidden Mercy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Hidden Mercy

Guild forum


You are not connected. Please login or register

Ismajl- warrior tank ( DECLINE )

2 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Ismajl- warrior tank ( DECLINE ) Empty Ismajl- warrior tank ( DECLINE ) Thu Jun 24, 2010 6:05 pm

Ariijan



Spelarnamn:Ismajl

Klass: warrior

Ålder:23 år

Armorylänk(Logga ut i pve gear): Ismajl

Senaste guild(samt varför du lämnade):FourTwenty, det var för lite spelare. och dom gjorde aldrig nånting.

Vad är dina raid erfarenheter och när började du spela wow inom (Vanila-TBC-Wotlk)?: började spela wow för ungefär 3 år sen har gjort. 6/12 på icc 10

Professions:inscription och enchanting

Varför valde du din klass? tyckte den var bra

Hur har du gemmat, samt enchantat och varför?: gemmat med 30 stamina, enchantat med defense rating, dodge rating, 2procent threat, parry rating.

Vilka addons använder du under raids?: recount. DBM.
threat meter.
Hur länge har du spelat din klass? "/played":
42 dagar, 20 timmar, 4 minuter, 54 sekunder
Berätta om dig själv(gärna utförligt): jag är ärlig, har bra tålamod.
Kommer du kunna raida med oss Onsdag - Söndag?:
JA
Vi använder oss av ventriloMix (2.3). Har du tillgång till mikrofon och har du stake nog att prata?: jag har inte mikrofon men jag ska köpa det fast jag har vent.

Finns det någonting speciell egenskap du har, som skulle tillföra någonting till guilden?: jag tycker jag är en trevlig kille.



Last edited by Admin on Tue Jun 29, 2010 2:45 pm; edited 2 times in total (Reason for editing : join the guild)

2Ismajl- warrior tank ( DECLINE ) Empty Re: Ismajl- warrior tank ( DECLINE ) Fri Jun 25, 2010 12:33 am

Admin


Admin

Rätt dålig apply. Skulle gärna ta ett snack med dig över vent/skype/voiplay, så jag får känn för om du platsar eller inte. Hör av dig till Mitchell, Puffen, kurtina eller konserwa ingame.

/mitchell

https://hiddenmercy.darkbb.com

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum