Hidden Mercy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Hidden Mercy

Guild forum


You are not connected. Please login or register

Applikation - Balance Druid (DECLINE)

2 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Applikation - Balance Druid (DECLINE) Empty Applikation - Balance Druid (DECLINE) Sat Jun 26, 2010 11:18 pm

Kruxzor-


Guest

Spelarnamn:
Kruxzor

Klass:
Druid MS=Balance OS=None

Ålder:
17

Armorylänk(Logga ut i pve gear):

Senaste guild(samt varför du lämnade):
No Name No Shame - FInns nästan ingen online och dom sätter aldrig upp raider. Sugen på nytt folk också =)

Vad är dina raid erfarenheter och när började du spela wow inom (Vanila-TBC-Wotlk)?:
Har endast spelat i 3månader men har "pluggat" taktiker till Icc10/25 så kan tacts för 7/12

Professions:
LeatherWorking - 450'
Skinning - 450
Varför valde du din klass?
För att Druider kan spela som massor med olika roller. och det verkade roligt ^^

Hur har du gemmat, samt enchantat och varför?:
Just nu har jag stackat spellpower, men senare med bättre gear ska jag stacka Haste, Spellpower PGA få ner Mobs fortare och göra större skada. Haste för att kunna få högre dps och kunna skicka iväg Wrath/Starfire fortare

Vilka addons använder du under raids?:
Recount, Mini Cordinates, Deadly boss mods.

Hur länge har du spelat din klass? "/played":
11dagar

Berätta om dig själv(gärna utförligt):
Jadu, heter Martin Vinblad, bor i skellefteå. har lirat wow i 3månader nu. Har inte vart så aktiv förän jag kom till 80. Mina intressen är väll wow, Fordonsteknik, gruvanläggning. Vad finns det att säga mer? (A) det jag kunde komma på just nu.

Kommer du kunna raida med oss Onsdag - Söndag?:
Funkar perfekt, kommer vara uppe länge på nätterna också =)

Vi använder oss av ventriloMix (2.3). Har du tillgång till mikrofon och har du stake nog att prata?:
Det har jag =)

Finns det någonting speciell egenskap du har, som skulle tillföra någonting till guilden?:
Kan säga till folk som inte lyssnar. är inte det minsta blyg hellr =D

Tack för mig, hoppas vi ses ingame =)

2Applikation - Balance Druid (DECLINE) Empty tilläg Sat Jun 26, 2010 11:28 pm

Kruxzor




Hur har du gemmat, samt enchantat och varför?:
Just nu har jag stackat spellpower, men senare med bättre gear ska jag stacka Haste, Spellpower PGA få ner Mobs fortare och göra större skada. Haste för att kunna få högre dps och kunna skicka iväg Wrath/Starfire fortare

)

har just nu inte så bra gear, men jag jobbar på det, innan onsdag så kommer jag har runt 5k gs

3Applikation - Balance Druid (DECLINE) Empty Kruxzor Sun Jun 27, 2010 12:32 am

Kruxzor



Här e min armory länk:

Kruxzor armory

Admin


Admin

Tycker det är en väldigt konstig och ganska så snål apply. Du saknar för mycket exp inom raids och har för dåligt gear.
Tror tyvärr inte du passar in hos oss.

Lycka till med guild sökande.

-Decline

https://hiddenmercy.darkbb.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum