Hidden Mercy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Hidden Mercy

Guild forum


You are not connected. Please login or register

Biffchillarn's Apply :) (DENIED)

4 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Biffchillarn's Apply :) (DENIED) Empty Biffchillarn's Apply :) (DENIED) Thu Jun 03, 2010 10:17 pm

Biffchillarn



Spelarnamn: Biffchillarn

Klass: Arcane Mage

Ålder: 16

Armorylänk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&cn=Biffchillarn

Senaste guild(samt varför du lämnade): Frozen Reality, disband

Vad har du för erfarenhet i(vanilla/tbc/wotlk): 7/12 icc

Professions: Herbalism

Varför valde du din klass?: min polare har en mage, och innan jag började spela så kollade jag på honom, och de såg kul ut så de blev en mage Smile

Hur har du gemmat, samt enchantat och varför? Haste, SP och Spirit, Enchants är SP och crit, Haste är bra å ha, ger mera dps, sp tar man mera me och Spirit ger mig mer critchance med min Molten Armor, enchantsen är givna !

Hur länge har du spelat din klass? "/played": 19 days

Berätta om dig själv(gärna utförligt): Glad kille på 16 bast, har oftast tid å raida Smile

Vi använder oss av ventrilo. Har du tillgång till mikrofon och har du cojones nog att prata?: Jag har en fungerande mic och använder den gärna Smile

Finns det någonting speciell egenskap du har, som skulle tillföra någonting till guilden?: Ehm, jag är jävligt rolig Very Happy

2Biffchillarn's Apply :) (DENIED) Empty Re: Biffchillarn's Apply :) (DENIED) Fri Jun 04, 2010 3:56 am

Admin


Admin

Ser du börjat levla enchanting med din herbalism, men stannat vid 5.Det finns rätt bra självbuffar när du kommer upp i level med det. Sen är spirit inte mycket att hänga i granen när det gäller gems, då haste och SP ger dig mycket mer som mage. Prioritetsstegen för arcane mages är som sådan; Spellpower>Haste>crit>int om jag inte missminner mig. Kan dra in dig i venten och talas vid lite imorgon om jag hinner.

-Mitch

https://hiddenmercy.darkbb.com

3Biffchillarn's Apply :) (DENIED) Empty Re: Biffchillarn's Apply :) (DENIED) Fri Jun 04, 2010 12:29 pm

Cyaindalaran



Ja, jag håller med mitch där och tycker också att du har lite väl mycket spirit för att vara en mage. Satsa även på att skilla profs.

4Biffchillarn's Apply :) (DENIED) Empty Re: Biffchillarn's Apply :) (DENIED) Fri Jun 04, 2010 1:01 pm

Puffen



Hm.. Du saknar enchants på ett par ställen, du har även gemmat lite väl konstigt enligt mig själv som kör mage och gjort igenom hela wow sen början. Skulle vilja göra som Mitchell säger, ta ett snack på vent.
"har oftast tid å raida" Är det nånting speciellt som te x. fotbolls träningar osv som gör att du inte kan raida? Vi kör Onsdag-Söndag & (Måndag)..
Och en annan fråga: Varför vill du lämna "Lethality"?
har nämligen sett ditt namn i /2 och letat folk till guilden. Hör av dig när du kan komma in på venten!

5Biffchillarn's Apply :) (DENIED) Empty Re: Biffchillarn's Apply :) (DENIED) Fri Jun 04, 2010 3:15 pm

Biffchillarn



Puffen wrote:Hm.. Du saknar enchants på ett par ställen, du har även gemmat lite väl konstigt enligt mig själv som kör mage och gjort igenom hela wow sen början. Skulle vilja göra som Mitchell säger, ta ett snack på vent.
"har oftast tid å raida" Är det nånting speciellt som te x. fotbolls träningar osv som gör att du inte kan raida? Vi kör Onsdag-Söndag & (Måndag)..
Och en annan fråga: Varför vill du lämna "Lethality"?
har nämligen sett ditt namn i /2 och letat folk till guilden. Hör av dig när du kan komma in på venten!

Vilka gems är de som är fel? är de för mycke spirit?
Jag har inga träningar eller nått, de är de att jag kanske inte alltid är hemma bara Smile
Jag är skapare av Lethality och just nu är min polare GM, så jag ska joina guilden med min alt ist Smile Btw.. jag har fixat mer enchants ^^

6Biffchillarn's Apply :) (DENIED) Empty Re: Biffchillarn's Apply :) (DENIED) Fri Jun 04, 2010 3:50 pm

Puffen



Decline

Lycka till med guildsökande!

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum