Hidden Mercy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Hidden Mercy

Guild forum


You are not connected. Please login or register

Bartolf MM Hunter (TRYOUT)

3 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Bartolf MM Hunter (TRYOUT) Empty Bartolf MM Hunter (TRYOUT) Sun Jun 06, 2010 4:58 pm

Bartolf



Spelarnamn: Bartolf

Klass: Hunter

Ålder: 18

Armorylänk(Logga ut i pve gear): http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&cn=Bartolf

Senaste guild(samt varför du lämnade): Senaste riktiga raiding-guilden var nog Forever Faithful, men detta var i TBC. Lämnade för att jag slutade spela under ett år. Min nuvarande guild är min gamla lvling-guild som jag har med några kamrater.

Vad är dina raid erfarenheter och när började du spela wow inom (Vanila-TBC-Wotlk)?: Jag började spela WoW precis innan TBC lanserades så jag har tyvärr ingen erfarenhet av 40-manna raidsen. I TBC vart jag med i ett par olika guilder som alla clerade T4-content. Med <Non Fiction> och <Forever Faithful> var jag inne i T5-raidsen men jag lyckades aldrig dräpa slutbossarna där Smile. Jag kom in relativt sent i WotLK så det blev inte mycket raidande i Naxxramas och eftersom Emblemsen ger så bra gear nu för tiden så fanns det aldrig riktigt någon anledning att kämpa i Ulduar och ToGC för mig. Med en vecka kvar av skola känner jag dock att jag har tid att ta upp raidandet igen och är jäkligt sugen!

Professions: Skinning 450, LW 443

Varför valde du din klass? Att det skulle vara en dvärg var självklart för mig och då det fanns en klass som hette Hunter nappade jag på det. Tyckte det verkade vara en rolig klass och såg fram emot att ha en björn vid min sida. Blev jättebesviken när jag insåg att jag inte kunde rida på den Sad. Huntern har hängt med sen dess och alltid varit min Main. I TBC hade jag en Mage vid sidan om och nu i WotLK har jag en Priest.

Hur har du gemmat, samt enchantat och varför?: Nästan uteslutande röda epic gems, agi eller ap för att maximera dpsen. har några orange för att kunna använda meta-gemet i headet. Vad jag vet har jag de bästa enchantsen på allt utom chesten där jag av någon anledning satte +8 istället för +10. Kan ha varit en ekonomisk kris.

Vilka addons använder du under raids?: Omen Threat och DBM

Hur länge har du spelat din klass? "/played": ca 79 dagar.

Berätta om dig själv(gärna utförligt): 18årig man från Skåne som tar Studenten om en vecka. Kommer arbeta under förmiddagar en 3-veckorsperiod nu i sommar, annars inget arbete som står i vägen. Intressen är socialt umgänge haha, mat, dryck och musik. Även viss bildkonst. Har växt upp med datorn likt många andra i min generation och känner mig väldigt hemma med den, även om intresset för den svalnat de senaste åren. Är bekant med Kûrthina och Konserwa IRL, och har spelat med dem sedan dag ett också.

Vi använder oss av ventriloMix (2.3). Har du tillgång till mikrofon och har du stake nog att prata?: Ja, har iochförsig lånat ut mina hörlurar, men ska fixa tillbaka dem nu direkt. Prata är inget problem!

Finns det någonting speciell egenskap du har, som skulle tillföra någonting till guilden?: Jag är snäll, driftig, inte kräsen och väldigt sugen på att raida.

Hoppas jag kan vara av intresse, ni verkar vara sköna spelare Smile

/Bartolf

2Bartolf MM Hunter (TRYOUT) Empty Re: Bartolf MM Hunter (TRYOUT) Sun Jun 06, 2010 5:15 pm

Puffen



Hm, gearet var väl ingen höjdare! Men annars ser det bra ut. En liten fråga, varför 20agi och 40ap, är inte 20 arp bättre som hunter i nu läget?

3Bartolf MM Hunter (TRYOUT) Empty Re: Bartolf MM Hunter (TRYOUT) Sun Jun 06, 2010 5:22 pm

Puffen



Sådär, vi har pratat lite snabbt och vi är sugna på att ta in dig!

Välkommen!

4Bartolf MM Hunter (TRYOUT) Empty Re: Bartolf MM Hunter (TRYOUT) Mon Jun 07, 2010 9:49 pm

Cyaindalaran



Härlig apply! Väldigt mycke skrivet, sånt gillas Smile Välkommen in i guilden! Smile

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum