Hidden Mercy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Hidden Mercy

Guild forum


You are not connected. Please login or register

Rogue 4.9k GS (TRYOUT)

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Rogue 4.9k GS (TRYOUT) Empty Rogue 4.9k GS (TRYOUT) Wed Aug 11, 2010 12:51 am

Emir


Guest

Vart bor du och vad heter du?:
Tjeanre. Jag heter Emir och ja bor i en liten stad som heter Bromölla och som ligger i Skåne.

Klass: Rogue

Ras: Human

Spelar namn: Lampa

Spec.
MS: Mutilate

OS: Mutilate

Armorylänk(Logga ut i pve gear):

Senaste guild(samt varför du lämnade): Ojdå. Det kommer jag inte ihåg men jag hade en lite paus ifrån wow.

Vad är dina raid erfarenheter genom wow tiden (Vanila-TBC-Wotlk)?:

Naxx 10/25 full clear
Os 10/25 - full clear
Onyxia 10/25 - Full clear
Ulduar 10man - 10 bossar
toc10/25 - Full clear
Icc 10man- 4 bossar


När började du spela wow?:
Jag började spela retail wow när wotlk kom ut. Annars spelade jag Tbc på private server.

Professions:
Leatherworking = full
Mining = 249

Vad har du gemmat och hur har du tänkt?: ????

Vad har du enchantat och varför?: ????

Vilka addons använder du under raids?: Recount är det ända jag använder.

Hur länge har du spelat din klass? "/played": Så länge jag spelat wow. Dvs 3 år.

Berätta om dig själv. Varför började du med wow och hur ser din vardag ut?: Tjaaa.... 19 år gammal går i skola och har 1 år kvar. Bröjade med wow för att det såg kul ut och mina kompisar spelade det.

Kommer du kunna raida med oss Onsdag - Måndag / Tisdag?: Helt klart!

Vad har du för datorn och vad har du i den. Samt vad har du för uppkoppling?: Datorn funkar laggfritt och min internetuppkoplining är 8 mbit's och är väldigt stabilt.

Vi använder ventrilo och mick är ett måste. Är detta något problem för dig? Och isåfall varför?:
Jag använder vent och skype mycket då ja brukar sitta med vänner där.

Hur kommer det sig att söker du just till oss och känner du någon i guilden sen innan?: Nej jag känner ingen i guilden. Vill ha en seriös guild som man kan träffa nya vänner och man kan raida med.

Varför tycker du att vi ska ta in just dig till guilden?: Är en mycket aktiv och trevlig kille.

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum