Hidden Mercy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Hidden Mercy

Guild forum


You are not connected. Please login or register

Jhonny - DPS DK (DECLINE)

3 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Jhonny - DPS DK (DECLINE) Empty Jhonny - DPS DK (DECLINE) Tue Jun 15, 2010 4:15 pm

Jhonny



Spelarnamn: Jhonny

Klass: Deathknight

Ålder: 19 år

Armorylänk(Logga ut i pve gear): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&cn=Jhonny

Senaste guild(samt varför du lämnade): Formula One, disband pga av att det blev sommar.

Vad är dina raid erfarenheter och när började du spela wow inom (Vanila-TBC-Wotlk)?: Började i TBC, clearade upp till MH. i Wotlk har jag clearat alla raids förutom sista bossen i Ulduar och 2 bossar i ICC. (Varierar 10/25 manna)

Professions: Maxat Scribe/Herb. Ska dock byta ut herb mot antingen JC/Enchanting då jag sparat undan guld för ändamålet.

Varför valde du din klass? Efter att ha lirat varenda klass förutom Warlock föll det ganska naturligt att prova på den nya klassen, vilken jag fastnade för!

Hur har du gemmat, samt enchantat och varför?: Enbart 20 strength och en +10 stats för meta och detta pga maximera stats/dps under raidförhållanden. Enchants faller naturligt på de som ger mest stats/dps under raids de med.

Vilka addons använder du under raids?: Enbart DBM, anser att det är roligare utan att bli carried av addons.

Hur länge har du spelat din klass? "/played": ~48 dagar.

Berätta om dig själv(gärna utförligt): Christoffer heter jag, är 19 år gammal. Intresserad av matlagning, styrketräning och umgås med vänner. Tycker om att festa och lyssnar väldigt mycket på metal och olika subgenrer!

Kommer du kunna raida med oss Onsdag - Söndag?: Inga problem.

Vi använder oss av ventriloMix (2.3). Har du tillgång till mikrofon och har du stake nog att prata?: Har ventrilomix. Har ej tillgång till mic som det ser ut nu, men får jag en plats i guildet hämtar jag tillbaka mitt headset som ligger hos kompisen.

Finns det någonting speciell egenskap du har, som skulle tillföra någonting till guilden?: Internethumor i dess ära, trevlig och hjälpsam attityd och theorycrafting under raids!

2Jhonny - DPS DK (DECLINE) Empty Re: Jhonny - DPS DK (DECLINE) Tue Jun 15, 2010 4:29 pm

Konserwa

Konserwa

ser bra ut! vänta på svar från puffen eller mitchell Smile

3Jhonny - DPS DK (DECLINE) Empty Re: Jhonny - DPS DK (DECLINE) Tue Jun 15, 2010 5:13 pm

Admin


Admin

Det ser väldigt bra ut! Jag satt och tänkte på det och kom dram till att frost är din Pve specc. eller har jag helt fel där?

https://hiddenmercy.darkbb.com

4Jhonny - DPS DK (DECLINE) Empty Re: Jhonny - DPS DK (DECLINE) Tue Jun 15, 2010 6:10 pm

Jhonny



Admin wrote:Det ser väldigt bra ut! Jag satt och tänkte på det och kom dram till att frost är din Pve specc. eller har jag helt fel där?

Nej du har helt rätt, dualwield frost är det jag lirar. Oerhört bra specc enligt mig, hänger på många deathknights med bättre gear i dps'en Smile

5Jhonny - DPS DK (DECLINE) Empty Re: Jhonny - DPS DK (DECLINE) Tue Jun 15, 2010 6:24 pm

Admin


Admin

Accepted

https://hiddenmercy.darkbb.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum