Hidden Mercy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Hidden Mercy

Guild forum


You are not connected. Please login or register

DK Frost Dps (DECLINE)

2 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1DK Frost Dps (DECLINE) Empty DK Frost Dps (DECLINE) Thu Jun 17, 2010 10:13 pm

Roopert



Spelarnamn: Roopert

Klass: Death knight

Ålder:19

Armorylänk(Logga ut i pve gear): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&cn=Roopert

Senaste guild(samt varför du lämnade):Guilden flyttade till en annan server

Vad är dina raid erfarenheter och när började du spela wow inom (Vanila-TBC-Wotlk)?:
I vanila: så raidade jag inte jag höll på att lvl mina characterer

I TBC: Raidade jag bara karazhan som dps och healer men med healern så nåde jag Zul Aman tror jag att det hette.

och i WOTLK: Har jag raidat alla raids som finns allt från naxxramas till ICC men har inte downat Lich king varken i 10 man eller 25 man och har kommit längs i icc 10 man.

Professions:Skinning och Mining

Varför valde du din klass? Jag valde min class för att jag väntade på min polare för vi skulle lvla samtidigt så jag Gjorde denna DK medans jag väntade på min polare och så fastnade jag på denna Razz

Hur har du gemmat, samt enchantat och varför?:Jag har inte gemmat perfekt eller använd dom dyraste gemen som finns eftersom jag har ingen aning om vad och hur mkt om vilka stats man ska använda på en frost dps:P

Vilka addons använder du under raids?: DBM,Grid (beror på om jag är healer eller inte Razz)

Hur länge har du spelat din klass? "/played": 41 dagar och några timmar Razz

Berätta om dig själv(gärna utförligt): Jag är en kort liten geek som gillar att spela och och umgås med vänner och kanske banka lite grand på horde ibland:P och bor ute på landet så jag har inte nära till någonting så jag har inga distraktioner i närheten så jag kan spela hur mkt jag vill Razz

Kommer du kunna raida med oss Onsdag - Söndag?: Hm kanske eftersom jag jobbar eftermidags skift ibland men har ganksa rörligt arbets schema men om jag inte jobbar då skulle jag lätt kunna vara med och raida med er Razz

Vi använder oss av ventriloMix (2.3). Har du tillgång till mikrofon och har du stake nog att prata?: Ja så klart Razz

Finns det någonting speciell egenskap du har, som skulle tillföra någonting till guilden?: Ja min braiga humor och kämpar anda skulle vara bra men annars har jag inget bättre än lite farming tips för alla proffesion inom alla yrken Wink

2DK Frost Dps (DECLINE) Empty Re: DK Frost Dps (DECLINE) Fri Jun 18, 2010 1:12 pm

Admin


Admin

Hm.. Känns inte riktigt som att du har så stor på din klass.

Decline

-Officer

https://hiddenmercy.darkbb.com

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum