Hidden Mercy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Hidden Mercy

Guild forum


You are not connected. Please login or register

Fury warrior Ansökan (TRYOUT)

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Fury warrior Ansökan (TRYOUT) Empty Fury warrior Ansökan (TRYOUT) Sat Jun 05, 2010 11:30 am

Swordcha


Guest

Spelarnamn: Swordchan

Klass: Warrior

Ålder: 16

Armorylänk

Senaste guild Just nu befinner jag mig i en Friend guild, Medan jag letar efter en Lagom bra Raiding guild som skall föra mig frammåt i spelet igen, Jag hade en lång brake innan dess.

Vad är dina raid erfarenheter och när började du spela wow inom (Vanila-TBC-Wotlk)?:Jag började sesådär Lira i Vanila Då jag dock lvlade. men sen I tbc började jag raida seriöst, Jag tog Ner Stort sätt alla Bossar i alla raids framtill Black tempel Tbc) I wotlk har jag Stort sätt downat,,, 6 bossar i Ulduar 10/25, Naxx 10/25 full , Toc10/25 full, Wotlk 4/12 10/25 Med denna char,

Professions: Enchanting 423 ) Mining 450,

Varför valde du din klass? Jo, Jag har lirat som warrior i alla mina år å dagar:P Å i alla MMORPG Som jag har testat:P Å jag älskar helt klart att vara en warrior Razz

Hur har du gemmat, samt enchantat och varför?: Mina gemmings är gemmade efter APR/STR, Därför att jag ska kunda passa mig in i dagens raids så behövs det en HEL Del APR,Å enchantsen Är AP/Critt Enchantz,

Vilka addons använder du under raids?: DBM Omen,, Det varierar , just nu har jag störst Använding Utav DBM.

Hur länge har du spelat din klass? /played Total time är 134days 8h ,,, level är 44days 20h, etc,

Berätta om dig själv Tjaaoo, Jag är en vanlig wow spelare som vill komma någon vart i spelet så därför ansökte jag till er! Razz Jag är vanlig kille , sOm har 1 mer intresse än wow, Å det är som sagt att Köra Cross! : )

Vi använder oss av ventriloMix (2.3). Har du tillgång till mikrofon och har du stake nog att prata?: Ja det skulle Jag kunda ; )

Finns det någonting speciell egenskap du har, som skulle tillföra någonting till guilden?: Nej det har jag inte Smile

2Fury warrior Ansökan (TRYOUT) Empty FEL I ansökan! Sat Jun 05, 2010 11:32 am

Swordcha


Guest

Jag missade Armory länken där!

4Fury warrior Ansökan (TRYOUT) Empty Re: Fury warrior Ansökan (TRYOUT) Sat Jun 05, 2010 11:45 am

Puffen



Måste säga det ser väldigt bra ut! Speciellt att du kört väldigt mycket (Raidat det mesta)

Ska se med dom andra!

5Fury warrior Ansökan (TRYOUT) Empty Re: Fury warrior Ansökan (TRYOUT) Sat Jun 05, 2010 4:18 pm

Puffen



Välkommen till guilden!

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum