Hidden Mercy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Hidden Mercy

Guild forum


You are not connected. Please login or register

Mookin/Resto-drulle. ( DECLINE )

2 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1Mookin/Resto-drulle. ( DECLINE ) Empty Mookin/Resto-drulle. ( DECLINE ) Sun Jun 27, 2010 10:48 pm

nallis



Spelarnamn:
Nallis

Klass:
Druid

Ålder:
20

Armorylänk(Logga ut i pve gear):
Länk
(lite förändringar i resto-gearen)

Senaste guild(samt varför du lämnade):
Jag är med i The Eye. Riktigt skön guild med sköna människor. Men vi har inte haft en raid på ett par månader så jag har blivit lite less... Smile

Vad är dina raid erfarenheter och när började du spela wow inom (Vanila-TBC-Wotlk)?:
Jadu, här skulle jag kunna skriva hur mycket som helst. Jag började spela wow när vanilla var hyfsat nytt. Tog mig igenom hela ZG, MC, Onyxia, BWL, AQ20, AQ40(tom c'thun! Razz) och de 5 första bossarna i naxx om jag inte minns fel.
Jag spelade då klassen Mage. Guilden jag spelade längst med var From the Ashes som då spelade på SH(om någon kommer ihåg)

När TBC släpptes levlade jag upp en draenei shaman. Kom mig igenom karazhan, sen splittrades min guild och alla polarna slutade spela, så då slutade jag också.

Sen började jag om igen i typ februari eller nått.. Denna gång på min druid som jag hade levlat till 70 tidigare. I lich king har jag dragit igenom onyxia10/25, VoA10/25 och i ICC10 har jag tagit ner 9/12. I ICC25 har jag dock bara tagit ner 4.

Professions:
Leatherworker och Skinner. Smile Fullt i Skinning, har ungefär 30 kvar i LW.

Varför valde du din klass?
Eftersom druider är roligaste klassen... alla kategorier! Easy as that:D

Hur har du gemmat, samt enchantat och varför?:
Spellpower och Haste mest. Skulle behöva mer hit men eftersom jag har i stort sett samma gear som balance och resto blir det svårt.. Jag jobbar på att samla ihop pengar för +81 spellpower på vapnet. Sen jobbar jag även på att få ett nytt blått gem på mitt bälte. Gemet borde vara fixat ikväll. Annars har jag bästa enchantsen/gemsen bara.

Vilka addons använder du under raids?:
Just nu kör jag bara med TitanPanel, GearScore och Recount. Jag borde fixa Deadly Boss mode eller liknande också, men jag är rädd att det ska börja lagga. (har ingen superdator direkt:D) Jag ska iaf pröva nu närmsta dagarna... :]

Hur länge har du spelat din klass? "/played":
Det vill ni inte veta. Sad 57 dagar och 3 timmar. TRAGISKT! Very Happy

Berätta om dig själv(gärna utförligt):
Mitt namn är Niklas. Jag kommer och bor i Skellefteå.
Jag gick media på gymnastiet och tog studenten för 2 år sen. Efter det har jag hunnit bott i Norge i ett antal månader. Jag har även backpackat runt i Australien och Asien i totalt 8 månader.
Jag har dock fast jobb i Skellefteå nu. På ICA.(haha) Jag har dock sommarlov nu 4 veckor frammåt.

Annars på fritiden så gillar jag att röra på mig mycket. Gymmar 4-5 gånger i veckan och endel sporter blir det på schemat också. Festa älskar jag också att göra..(men vem gör inte det lixom? Very Happy)

Kommer du kunna raida med oss Onsdag - Söndag?:
Ja, eller det är klart.. Varje raid kommer ju inte gå.

När jag jobbar så jobbar jag ofta till stängning. Dvs att jag slutar 21.15. Det är då jag kan tänka mig att måsta missa onsdags-raiden. Men det händer såklart inte varje vecka... Smile

Vi använder oss av ventriloMix (2.3). Har du tillgång till mikrofon och har du stake nog att prata?:
Stake finns det gott om!!! Haha. Näe men jag har fungerande mick och prata ska inte vara något problem.(brukar bara bli lite för mycket av det ibland)

Finns det någonting speciell egenskap du har, som skulle tillföra någonting till guilden?:
Förutom att jag är en snäll och pålitlig stekig norrlänning??! Very Happy Hahaha. Näe men jag har hyfsat lätt att lära mig nya grejer, det tror jag skulle tillföra en del till raidsen om inte annat.

---Lycka till hälsningar Hidden Mercy's spelare---

2Mookin/Resto-drulle. ( DECLINE ) Empty Re: Mookin/Resto-drulle. ( DECLINE ) Sun Jun 27, 2010 10:54 pm

nallis



Även värt att nämna är att jag har en Vanquisher's Mark of Sanctification liggandes i bagen. Så att så fort jag får råd med en ny del så kan jag uppgradera den. :] (blir byxor)

3Mookin/Resto-drulle. ( DECLINE ) Empty Re: Mookin/Resto-drulle. ( DECLINE ) Mon Jun 28, 2010 12:21 am

Admin


Admin

Underbar apply! Bland det bästa som kommit in här.

Hit är verkligen snorviktigt i raids. Att inte vara hitcappad drar ner DPSen ganska fort och Hit sänker din HPS i Resto. Tyvärr är det enda sättet att komma runt problemet att man har två helt separata sets med gear.

Enchanten måste fixas så fort som möjligt också. Det är viktigt att alla gör allt för att maximera sin DPS.

Jag är också lite bekymrad över dina tider. Jag ska ta och prata med de andra om det.

MVH
/Kûrthiná

https://hiddenmercy.darkbb.com

4Mookin/Resto-drulle. ( DECLINE ) Empty Re: Mookin/Resto-drulle. ( DECLINE ) Mon Jun 28, 2010 1:33 am

Admin


Admin

Stort ja från Mitch. Vill minnas ja från både puffen och ett mmh från konserwa. Får se vad PeveAB har att säga.

/mitch

https://hiddenmercy.darkbb.com

5Mookin/Resto-drulle. ( DECLINE ) Empty Re: Mookin/Resto-drulle. ( DECLINE ) Tue Jun 29, 2010 5:44 pm

Admin


Admin

Skicka pm till Mitchell, Puffen eller Pvab för en invite.

https://hiddenmercy.darkbb.com

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum